Tuesday, July 1, 2014

Prin ce intamplari poate sa treaca un homosexual care administreaza un cimitir

Adrian Green este un homosexual roman care se muta la Londra. Nu prea are chef de munca, dar se angajeaza ca administrator de cimitir. Interactioneaza cu diversi clienti, vii sau morti, si ne va spune exact ce crede el despre religie, bani, sex sau moarte. 


Sinceritate cruda, umor si sarcasm. Cimitirul devine spatiul in care isi da seama ca fericirea sta in acceptarea adevarului propriu, si nu in ochii celor din jur.

„Singurul mesaj pe care il am pentru tine e urmatorul: Nu imi doresc sa te invat nimic, dar imi doresc sa iti placa ce am scris. Ceea ce ai acum in mana e o carte pe care ai fi putut sa o scrii si tu. E o carte scrisa simplu, fara pretentii, pentru ca eu nu sunt scriitor. Deschide cartea la prima pagina si vei vedea ca tot ce fac eu in primele randuri faci si tu in fiecare zi. Relaxeaza-te, finalul e mereu acelasi!“ – Autorul

No comments:

Post a Comment