Saturday, November 1, 2014

Cat de murdara este politica romaneasca?

Am citit recent blogul lui Cristian Sima. Mi-a placut. M-a facut sa-mi pun niste intrebari. Cat de adanca este groapa? Cata mizerie se ascunde sub pres? A mai ramas unul nemanjit? O parte a raspunsului se ascunde in istorie (link afiliat)

Problema este veche si adanca. Pe bazele vechii Securitati, acel sistem extrem de eficient pus la punct de Ceausescu inca din anii 60, s-au ridicat unii. 

Va redau doar un pasaj de pe blog: ” Nu ştiu cum se instalau celebrele microfoane, dar mare mi-a fost mirarea când, la câteva luni după Revoluţie au venit la mine acasă doi băieţi “cu ochii albaştri” şi m-au rugat mieros să-i las să recupereze microfoanele, pentru că erau pe inventar şi costau mult. Nu ştiu de ce i-am lăsat fără să protestez, dar mă gândesc şi azi că au fost, cu siguranţă, refolosite la altcineva. Şi era doar începutul lui 1990.”



No comments:

Post a Comment